дамыта оқыту технологиясы тапсырмалар - дамыта оқыту технологиясы мақс…

페이지 정보

작성자 Tod 작성일 24-06-05 03:51 조회 196 댓글 0

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=дамыта+оқыту+технологиясы+тапсырмалар+дамыта+оқыту+технологиясы+мақсаты
 
 
дамыта оқыту технологиясы тапсырмалар - дамыта оқыту технологиясы мақсаты [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ДАМЫТА ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ. Дамыта оқыту технолгиясы оқушының оқу, білім алу процесінде жан-жақты дамуын оқытудың басты мақсаты ретінде қабылдайды. Дамыта оқыту идеясын әдіскер-ғалым В. В. Нәтижеде дамыта оқыту проблемасына арналған екі іргелі эксперимент. 7. Жүйенің авторлары «дамыта оқыту деп оқыту мақсаты, 8. Дамыта оқыту технологиясын дәстүрлі оқыту технологиясымен. Қазіргі білім беру саласындағы оқытудың озық технологияларын авторлары «дамыта оқыту деп- оқыту мақсаты, міндеттері, әдіс- тәсілдері баланың даму. Дамыта оқыту арқылы оқушыға берілетін білім бұрынғыдай репродуктивтік жолмен омес, керісінше арнайы ұйымдастырылатын баланың жан-жақты "теориялық" іс-әрекеті арқылы берілетін болды. Дамыта оқытудық екі жүйесінің де оқу бағдарламалары, оқулықтары бар, олар Ресей мектептерінде кең қолданылуда. Көбіне бастауыш мектепте қолданылады. Қорытынды Әдебиеттер тізімі: Әдебиеттер тізімі Дамыта оқыту технологиясы Орындаған: Абубакир Ұ.О. Тобы: 102-82 Қабылдаған: Дамыта оқыту күрделі құрылымды, біртұтас педагогикалық жүйе. Оның нәтижесінде әр оқушының өзін-өзі өзгертуші субьект дәрежесіне көтерілуі көзделіп, оқыту барысында соған лайық жағдайлар жасалады. Дамыта оқыту арқылы оқушыға берілетін білім бұрынғыдай репродуктивтік жолмен омес, керісінше арнайы ұйымдастырылатын баланың жан-жақты "теориялық" іс. Бастауыш сынып оқушыларын оқытуда негізінен дамыта оқыту технологиясы басшылыққа алынады. Себебі қазіргі оқулықтар дамыта оқыту технологиясы негізінде жазылған. Дамыта оқыту технологиясы күрделі құрылымды, біртұтас педагоги-калық жүйе. Оның нәтижесінде әр баланың өзін-өзі өзгертуші субъект дәрежесіне көтерілуі көзделіп, оқыту барысында соған. Деңгейлеп оқытудағы деңгейлік тапсырмалар мен оқушылардың даму. мониторингі. Бүгінгі таңда Д.Б.Эльконин мен В.В.Давыдовтың дамыта оқыту технологиясы. Көлемі: 11 бет Таңдаулыға: Жоспар 1. Кіріспе 2. Негізгі бөлім А. Деңгейлеп саралап оқыту дегеніміз не? Ә. Дамыта оқытудың тиімділігі. Б. Технология дегеніміз не? 3. Қорытынды 4. Пайдаланған әдебиеттер Кіріспе Дамыта оқыту технологиясы қазіргі уақытта жаңа технологиялардың бірі деп келеді. Дамыта оқытудың негізін Ян Амос Коменский өзінің 17 ғасырда. Өзіндік дамыта оқытудағы негізгі мақсат: жеке тұлғаның өзін – өзі жетілдіру және өзін – өзі басқара алатын механизм құрып, адамгершілік – танымдық қасиеттерін. Дамыта оқыту арқылы оқушыға берілетін білім бұрынғыдай репродуктивтік жолмен омес, мамандар тізімі колледж алматы керісінше арнайы ұйымдастырылатын баланың жан-жақты "теориялық" іс-әрекеті арқылы берілетін болды. Дамыта оқытудық екі жүйесінің де оқу бағдарламалары, оқулықтары бар, олар Ресей мектептерінде кең қолданылуда. Көбіне бастауыш мектепте қолданылады.

маке на казахском, саке маке колледжи актобе после 9 класса, резко поднялся пинг в играх пед колледж актобе кеме текст, кагаз кеме текст аккорды купить хавал дарго в казахстане, хавал дарго обзор




сегызаяк
бетаин пепсин iherb отзывы
уыздың құрамы
атропин капли для глаз цена алматы
сөзжасамдық тип

.
==============================================================

~~~~~ мен өмірді сүйемін эссе 3 сынып ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.