قوانین جدید خودروهای پاک EPA مردم، سیاره و خودروسازان را سالم تر می کن…

페이지 정보

작성자 Numbers 작성일 24-10-14 05:08 조회 5 댓글 0

본문

رئیس جمهور ایالات متحده جو بایدن در نمایشگاه خودرو دیترویت در میشیگان، در 14 سپتامبر 2022 سخنرانی می کند. - بایدن ... [+] در حال بازدید از نمایشگاه خودرو برای برجسته کردن تولید خودروهای الکتریکی است. (عکس از MANDEL NGAN / AFP) (عکس از MANDEL NGAN/AFP از طریق Getty Images)
خبرگزاری فرانسه از طریق Getty Images تقریباً 50 سال پیش، آلودگی در چهره آمریکایی ها بود: لس آنجلس و نیویورک در دود غلیظ خاکستری پوشیده شده بودند. آتش سوزی رودخانه کویاهوگا در کلیولند. زباله سوزان ساکنان بیرمنگام و نیواورلئان را خفه می کنند. اما در دسامبر 1970، کنگره مجوز ایجاد آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) را برای تمیز کردن هوا و آب ما با یک دستور داد: بهبود سلامت شهروندان آمریکایی با محافظت از آنها در برابر تأثیرات منفی آلودگی.
اما حتی امروز نیز کار EPA هنوز انجام نشده است. حدود 350000 مرگ زودرس در ایالات متحده هنوز با آلودگی سوخت های فسیلی مرتبط است. رویدادهای شدید آب و هوایی که به دلیل افزایش دمای کره زمین ایجاد می شود، بر مرگ و میر و هزینه کاهش آن می افزاید. از سال 2017، 137 فاجعه جداگانه «میلیارد دلاری» جان 5500 آمریکایی را گرفته است.
دو سال پیش، پرزیدنت بایدن تغییرات آب و هوایی را به عنوان یک "خطر آشکار و فعلی" برای ایالات متحده توصیف کرد و متعهد به اقدام است. امروز EPA استانداردهای خودروهای پاک را معرفی کرد که با پاکسازی بزرگترین منبع آلودگی آب و هوای کشور و کاهش مه دود و دوده به مبارزه با این تهدید چند جانبه کمک می کند.
با کاهش چشمگیر آلودگی از بخش حمل و نقل ایالات متحده، قوانین جدید خودروهای پاک EPA تنها مهمترین مقررات آلودگی آب و هوا در تاریخ این کشور خواهند بود. آنها آمریکایی‌ها را سالم‌تر می‌کنند و به شرکت‌های داخلی کمک می‌کنند تا در سرتاسر جهان به رقابت بپردازند و در عین حال تعداد گزینه‌های خودروی تمیز را در دسترس مصرف‌کنندگان افزایش دهند.
این قانون با هدف قرار دادن مستقیم بخش حمل و نقل که 29 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای ایالات متحده را تشکیل می دهد، انتشار گازهای گلخانه ای را تا سال 2055 به میزان 7.2 میلیارد تن کاهش می دهد. این گازهای گلخانه ای را تا 56 درصد کاهش می دهد و اکسیدهای نیتروژن و انتشار ذرات معلق را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. این بدان معناست که این قانون به کاهش بدترین تأثیرات تغییرات آب و هوایی کمک می کند و آمریکایی ها به مراتب کمتر از موارد آسم، مرگ های زودرس و بیماری های تنفسی رنج خواهند برد.
بیشتر از ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز با بازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حساب‌های پس‌انداز سود 2024ByCassidy HortonContributorمزایای کلی قوانین جدید EPA با استفاده از این برنامه به 2.1 تریلیون دلار کاهش می‌یابد نفت و گاز ، که به معنای صرفه جویی در پمپ است.
اما همه قوانین را دوست ندارند. صنعت نفت، که خودروی پاک Environmental Protection Agency آن را به عنوان یک خطر وجودی می شناسد، قبلاً شروع به پخش تبلیغات تلویزیونی کرده است که به طور فریبنده ای نشان می دهد استانداردهای جدید ممنوعیت خودروهای بنزینی و الزامی برای خودروهای الکتریکی را الزامی می کند. این کاملاً اشتباه است. استانداردهای EPA از نظر فناوری خنثی هستند، به این معنی که فروش خودروهای بنزینی را ممنوع نمی کنند یا حتی به تعداد خاصی از فروش خودروهای برقی نیاز ندارند.
کاری که استانداردهای EPA انجام می دهند این است که خودروسازان را ملزم می کند تا استانداردهای آلایندگی کمتری را تا سال 2032 رعایت کنند. سپس شرکت های خودروسازی مسیرهای خود را طراحی می کنند و هشت سال فرصت دارند تا برای رسیدن به اهداف نهایی سرمایه گذاری کنند. این مقررات به‌جای انتخاب هر استراتژی، به شرکت‌ها انعطاف‌پذیری می‌دهد تا استراتژی‌های خود را انتخاب کنند - از جمله خودروهای بنزینی، هیبریدی، پلاگین هیبریدی، خودروهای پیل سوختی و خودروهای برقی.
با این حال، خودروسازان احتمالاً برای دستیابی به این اهداف به شدت به خودروهای برقی متکی خواهند بود، زیرا آنها مقرون به صرفه ترین راه حل، هم برای مصرف کنندگان و هم برای تولیدکنندگان خواهند بود. اجاره یک وسیله نقلیه الکتریکی در حال حاضر ارزان‌ترین راه برای رانندگان آمریکایی برای سوار شدن به یک خودروی جدید است و تا سال 2027 تولید خودروهای برقی ارزان‌تر از خودروهای گازسوز خواهد بود. پروژه‌های مدل‌سازی سناریوی مقرون‌به‌صرفه EPA که صنعت استانداردها را برآورده می‌کند و در سال 2032، 56 درصد از فروش آن‌ها خودروهای برقی باتری‌دار است.
شور و شوق صنعت خودروهای برقی در حال حاضر در سرمایه گذاری های موجود آشکار است. در سه سال گذشته، ایالات متحده 167 میلیارد دلار سرمایه گذاری خصوصی در تولید خودروهای برقی داشته است - بیش از هر منطقه دیگری در جهان و این میزان از سال 2021 بیش از سه برابر شده است.
در سال 2023، فروش داخلی خودروهای برقی تقریباً از تمام پیش‌بینی‌هایی که کارشناسان صنعت قبل از آن سال انجام داده بودند، پیشی گرفت. این اولین باری نیست که رشد خودروهای الکتریکی با عقل مرسوم مخالفت می‌کند. در سال 2010، اظهارات استیون چو، وزیر انرژی پرزیدنت اوباما و برنده جایزه نوبل، مبنی بر اینکه با کاهش 10 برابری هزینه باتری، فروش خودروهای الکتریکی افزایش خواهد یافت، با شک و تردید گسترده مواجه شد. از آن زمان، هزینه باتری بیش از 90 درصد کاهش یافته است و تنها در سال 2023 حدود 1.4 میلیون خودروی الکتریکی در ایالات متحده فروخته شده است.
در خارج از ایالات متحده، خودروهای الکتریکی برای رقابت بین المللی و سلامت مالی شرکت های خودروسازی داخلی ضروری خواهند بود. انتقال سریع به خودروهای برقی در سراسر جهان با فروش نزدیک به 14 میلیون در سال 2023 در حال انجام است. اگرچه ایالات متحده در حال حاضر پشت سر چین و اروپا در گذار به برقی‌سازی قرار دارد، قوانین جدید خودروهای پاک Environmental Protection Agency به تسریع نوآوری در میان تولیدکنندگان داخلی کمک می‌کند. و این قوانین جدید یک شریک مهم دارند - میلیاردها سرمایه گذاری که توسط قانون کاهش تورم کاتالیز شده است. ایالات متحده در 9 سال گذشته تقریباً 200000 شغل در زمینه تولید خودروهای برقی، باتری و قطعات EV ایجاد کرده است. سیاست‌های اقلیمی پرزیدنت بایدن و استانداردهای EPA به دور از وابستگی بیشتر ما به محصولات چینی - همانطور که منتقدان پیشنهاد کرده‌اند - به شرکت‌های آمریکایی کمک می‌کند تا در بازار داخلی و جهانی پیشرو باشند.
اهداف قوانین جدید خودروهای پاک EPA جاه طلبانه هستند، اما دهه های من در آژانس باعث شد مطمئن باشم که می توانیم این لحظه را برآورده کنیم. یکی از مفیدترین درس‌های آن زمان این است که شرکت‌های خودروسازی نوآورانه و توانمند چگونه می‌توانند محصولات خود را برای آمریکایی‌ها سالم‌تر کنند. به جای خفه کردن توسعه، اقدامات نظارتی می تواند نوآوری را هدایت کند. با ایجاد یک زمین بازی برابر برای همه رقبا برای سرمایه گذاری، این قوانین تمیز خودرو یک بار دیگر تغییرات سالم را تسریع می کند.
در طول تصدی من در EPA، صنعت خودروسازی استانداردهای لازم را برآورده کرد و گاه از آن فراتر رفت. بنابراین، من خوشبین هستم که صنعت خودرو از این استانداردها به نفع مشتریان، کشور و کره زمین پشتیبانی کند. من خوشبین هستم که اکثر بازیگران صنعت از آنها حمایت خواهند کرد و ما به عنوان یک ملت می توانیم برای حمایت از آنها گرد هم بیاییم.
ما مدیون فرزندانمان، نوه‌هایمان و نسل‌های آینده هستیم که پشتیبان این مقررات مهم خودروهای تمیز Environmental Protection Agency باشیم که باعث کاهش عمده گازهای گلخانه‌ای، اکسیدهای نیتروژن و انتشار ذرات معلق می‌شود. این امر به آمریکایی‌های سالم‌تر، سیاره‌ای سالم‌تر و خودروسازان داخلی سالم‌تر منجر می‌شود - یک برد-برد نادر.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Margo T. OgeFollowingمن مدیر سابق دفتر حمل و نقل و کیفیت هوا (OTAQ) در آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده هستم، سمتی که به اوج فعالیت 32 ساله EPA منجر شد. در طول 18 سال تصدی خود به عنوان مدیر OTAQ، من معمار اصلی مهمترین دستاوردهای تاریخ کنترل آلودگی هوا در بخش حمل و نقل ایالات متحده بودم. این برنامه‌ها شامل برنامه‌هایی بود که انتشار گازهای گلخانه‌ای از خودروهای بنزینی و دیزلی، کامیون‌ها، اتوبوس‌ها و وسایل نقلیه خارج از جاده را تا 99 درصد کاهش داد. او توسعه اولین استانداردهای ملی انتشار گازهای گلخانه ای را برای اتومبیل ها و کامیون های سنگین توسط EPA رهبری کرد، به ایجاد استاندارد سوخت های تجدیدپذیر کمک کرد و در ایجاد فرآیند سازمان ملل متحد در هماهنگ سازی جهانی استانداردهای انتشار گازهای گلخانه ای در سراسر جهان نقش اساسی داشت. در حال حاضر، من رئیس بازنشسته هیئت مدیره شورای بین المللی حمل و نقل پاک (ICCT) هستم. من همچنین در هیئت مدیره اتحادیه دانشمندان نگران (UCS)، همکار ممتاز با بنیاد اقلیم، عضو هیئت مشورتی مؤسسه حمل و نقل UCDAVIS، عضو هیئت مشورتی بنیاد ضروری آب و هوا و صندلی مشاوره خارجی برای مرکز دیلویت هستم. برای پیشرفت پایدار من به عنوان عضوی از شورای پایداری بین المللی گروه فولکس واگن، مدیر هیئت مدیره آکادمی ملی علوم انرژی و محیط زیست و عضو کمیته مشورتی برنامه تحقیقاتی تغییر جهانی ایالات متحده خدمت کردم. من همچنین نویسنده "رانندگی در آینده: مبارزه با تغییرات آب و هوا با ماشین های تمیز" هستم و یکی از همکاران فوربس هستم. من در نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، CNN، ABC، PBS، NPR، The Hill، Forbes، Fortune، Clock time و Huffington Send همکاری داشته ام. من مدرک لیسانس و فوق لیسانس مهندسی را از دانشگاه ماساچوست گرفتم.">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

If you have any inquiries about where and how to use اخبار اتومبیل, you can contact us at the web-site.

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.